Abukartu Logotipas

#16 Labor Day arba ilgasis savaitgalis

Praėjęs savaitgalis – šventinis, trys ne darbo dienos. JAV kiekvienų metų pirmąjį rugsėjo pirmadienį švenčia darbuotojų dieną, taip kaip mes švenčiame gegužės 1.

Savaitgalis taip pat prasidėjo anksti,  Šaro darbe reikėjo dirbti tik pusė dienos ir po pietų vykome į muzikos festivalį The North Cost Music Festival. Festivalis vyko tris dienas, kaip ir Lietuvoje dažniausiai vyksta, tačiau be nakvynių, kadangi veiksmas vyksta miesto teritorijoje ir kiekvienos dienos koncertai baigiasi 10 valandą vakaro. Tad pasiklausėme mėgstamų grupių – The Glitch Mob bei Slow Magic, labai smagiai pasišokome ir laimingi grįžome namo.

Tą patį savaitgalį apsilankėme Northerly Island, tik oro temperatūra buvo virš 30 laipsnių, tad po tokio pasivaikščiojimo atrodė lyg prie kojų pririšta kokia tona akmenų:)

1920 m. šioje saloje buvo pradėti  oro uosto statybos darbai, kurie buvo užbaigti 1925 m., tačiau dėl Antrojo Pasaulinio karo, oro uostas veiklą pradėjo tik 1948 m. ir ją tęsė iki 2003 m. Pasibaigus oro uosto nuomos sutarčiai miesto valdžia sutiko, kad oro uosto vietoje būtų įkurtas parkas.  Ir šiais metais rugsėjį parkas buvo atidarytas. Per visą parką driekiasi ilgas betoninis takas, skirtas pasivaikščiojimams ir pasivažinėjimams dviračiu, įrengtas tvenkinys, sukurta aplinka vystytis laukinei gamtai. Taip pat iš parko atsiveria puikus miesto peizažas.

Vaizdas iš parko

Chicago Skyline

Vos nepamiršau paminėti, kad Šaras praėjusią savaitę su kolegomis stebėjo beisbolo „Chicago Cubs” varžybas „Wrigley Field” stadione 🙂 Tas pats stadionas prie kurio buvome netyčiom atvykę ir aprašėme tai čia: #3: Pažintis su rajonais

Nuotraukoje tribūnos atrodo tuštukos, bet žaidimui įsibėgėjus jos užsipildė visiškai pilnai. Kadangi žaidimas nėra labai greitas ir dinamiškas, žiūrovai patys pasidaro gerą atmosferą ir tiesiog smagiai leidžia laiką 🙂 Kamuoliuko pagauti nepavyko, nors ir sedėjau ganėtinai dėkingoje vietoje. Skriejimo trajektorija dažniausiai būdavo link mūsų pusės.

Pats stadionas talpina apie 40,000 sirgalių, kuriame pirmos „Cubs’ų” varžybos buvo sužaistos 1916 metais. Šis stadionas ir vienas iš seniausių beisbolo stadionų JAV. Modernizuoti jo niekas nenori, norima išlaikyti tą senovinę atmosferą. Net švieslentė čia ne elektroninė, o yra keičiamos kortelės su rezultatu ir kita informacija. Komanda yra tikrai ne pati geriausia, bet žiūrovai gausiai renkasi į kiekvienas varžybas.

Wrigley Field

Po gerų įspūdžių pastarąjį savaitgalį praleidome ramiai, savoje kaimynystėje, ir vieną iš vakarų buvome tokiam jaukiam barelyje, kuris priklauso rumunams ir jie labai noriai bendrauja. O mes juk tokie įdomūs – iš Lietuvos. Čia, tarp kitko, vienas dažniausių atvejų, kada iš karto išsiduodame iš kur esam, nes reikia parodyti savo ID, jei nori užsisakyt ko nors su laipsniais.

Taigi taip visai atsitiktinai atradome puikią vietelę, kurioje manau apsilankysime dar ne kartą.

cocktails

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.