#61 Kelionė į Teksasą, Formulės-1 lenktynes

Toliau tęsiame savo karantino ciklą ir dalinamės praėjusių metų kelionių istorijomis. 2019-ieji apskritai mums buvo vieni aktyviausių metų nes keliavome tikrai nemažai. Šį kartą įrašas apie apsilankymą Formulės 1 etape Teksase, Ostino mieste. Kadangi šių metų sezonas kol kas taip ir dar neįvyko, pabandysiu apžvelgti dalį proceso, nuo bilietų pirkimo iki planavimo praėjusiais metais. Formulės 1 lenktynės čia vyko 2019 metų Lapkričio mėnesį.

Bilietus įsigijome dar rugpjūčio mėnesį ir pirkome viso savaitgalio paketą. Tai yra 3 dienų bilietas galiojantis nuo penktadienio ryto iki sekmadienio vakaro. Šios lenktynės buvo mūsų pirmasis F1 „krikštas” taigi nusprendėme imti general admission tipo bilietus, kurie neturi parinktų sėdėjimo vietų tribūnose. Vieno bilieto kaina $175 perkant kelis mėnesius į priekį.

Šaras iš karto žinojo, kad per lenktynes teks daug fotografuoti ir judėti aplink trasą taigi sėdimų vietų nelabai ir būtų prireikę. Į šią kelione vykome su draugu iš Čikagos (taip pat pamišusiu dėl fotografavimo) kurį pasitikome pačiame Ostino mieste. Bilieto su vieta tribūnuose kaina prasideda nuo $295 iki $695. Dar brangesni bilietai užtikrina įėjimą į specialias zonas ir klubus. Parkingas perkamas atskirai ir į pagrindinę kainą neįeina, taigi teko pakloti dar papildomus ~$125 už parkingą visam savaitgaliui.

Viešbutį išsirinkome sąlyginai patogioje vietoje, tarp Ostino oro uosto ir pačios „Circuit Of The Americas” lenktynių trasos. Vienintelis minusas buvo atstumas nuo Ostino centro, taigi naktinis gyvenimas buvo kiek ribotas 🙂

Formulės 1 lenktynės

Penktadienis, pirmoji lenktynių diena. Tiksliau ne visai lenktynių, bet treniruočių prieš pačias sekmadienio lenktynes. Į trasą atvykome apie 10-11val ryto, kadangi užtrukome dėl automobilių eilių. Atstumas nuo parkingo iki įėjimo taip pat nemažas, apie 15-20min pėsčiomis. 

Užėjus pro vartus iš karto pasigirdo F1 variklių gausmas kadangi treniruotės jau buvo prasidėjusios. Varikliai šiais laikais nebėra tokie garsus kaip kad būdavo anksčiau (dabartiniai varikliai yra 1.6L, anksčiau būdavo 2.4L, 3.0L ir net 3.5L), bet garsas vis tiek palieka didelį įspūdį, ypač stovint arti prie tvoros. 

Čia ir prasidėjo mūsų fotografavimo „darbas”. Darbu tai tikrai galima pavadinti, netgi jeigu tai buvo tik savo malonumui. Pačios trasos ilgis yra apie 5.5 km, taigi vaikštant pėsčiomis ir norint apeiti bent didžiąją dalį posūkių, atstumas gan stipriai pailgėja. Teksase Lapkričio mėnuo buvo gan šiltas ir saulėtas, taigi kepinanti saulė tikrai negelbėjo 🙂

Pats lenktynių fotografavimo procesas yra įdomus tuo, jog paprastiems žiurovams reikia būti labai kūrybingiems norint rasti tinkamas vietas nuotraukoms. Kol profesionalai turi atskiras fotografavimo zonas prie pat trasos, mums, mėgėjams tenka fotografuoti per dvigubą tvoros tinklą. Tačiau, kad ir kaip bebūtų sunku rasti tinkamas vietas ir plyšius tvoroje, nuotraukų pavyko pasidaryti tikrai daug. 

Formulės 1 fotografai
Formulės 1 fotografai, COTA, JAV

Penktadienis, treniruočiu diena. Turbūt viena geriausia dienų nuotraukoms kadangi vyksta dvi atskiros pusantros valandos treniruotės. Žiūrovų daug mažiau negu sekmadienį per lenktynes arba šeštadienį per kvalifikaciją. Apsauga irgi labai atsipalaidavus ir labai neprieštarauja jeigu žmonės be leidimų užeina į tribūnas, ką mums ne kartą pavyko padaryti. Šaras net atrado balkoną pačioje pagrindinėje starto tiesiojoje ir tikėjosi jog pavyks prasmukti į tą patį balkoną per varžybas, bet deja pavėlavo kelias minutes ir buvo gražiai paprašytas apsaugos grįžti į pagrindinę žiūrovų zoną. Iš šios tribūnos atsiveria puikus vaizdas į komandų garažus, taigi tai puiki galimybė paspoksoti į komandų darbą ir stebėti pačius bolidų pilotus.

Kelios nuotraukos iš tiesiosios balkono.

Valtteri Botas, Mercedes
Valtteri Botas, Mercedes
Formulė 1, Valtteri Botas, Mercedes
Valtteri Botas boksai

 

Sebastian Vettel, Ferrai
Sebastian Vettel, Ferrari
Max Verstappen, Red Bull
Max Verstappen, Red Bull
Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo
Antonio Giovinazzi, Alfa Romeo

Po penktadienio treniruočių, turėjome susidarę gerą vaizdą kur yra geriausios vietos, kurie posūkiai įdomiausi ir kurioje vietoje galima pamatyti žiežirbas kylančias iš po bolidų apačios 🙂 

Red Bull žiežirbos
Red Bull žiežirbos 🙂

Šeštadienį, kaip įprasta, vyksta dar viena treniruotė (šį kart tik 1 valandą) ir po jos seka kvalifikacija. Žiūrovų šeštadienį taip pat yra kiek gausiau. Atėjus sekmadieniui, prasideda pagrindinis renginys. Be F1 lenktynių, tą pačią dieną taip pat vyko kitos auto lenktynės taigi vaizdų ir garsų galima buvo pasisemti ligi soties 🙂 Visas tris savaitgalio dienas, po visų treniruočių ir lenktynių, vakare vykdavo koncertai, penktadienį koncertavo Imagine Dragons, o šeštadienio naktį į sceną žengė PINK. 

Maistas ir gėrimai kaip ir galima tikėtis pačioje trasoje yra brangūs, bet bent jau jo įvairovė yra gana didelė ir eilėse stovėti beveik neteko. Kas be ko, komandų atributika buvo taip pat parduodama, taigi Erika nugvelbė Lewis’o kepurėlę su 44 numeriu:) Pasibaigus sekmadienio lenktynėms, trasa yra atidaroma žiūrovams, taigi galima ne tik patekti arčiau podiumo per apdovanojimus, bet ir pasivaikščioti aplink po pačią trasą.

Erika 44
Erika 44

Šiais metais, turint viską omenyje, jau turbut nepavyks nuvykti į panašias lenktynes. Praėjusais metais, per visą trijų dienų savaitgalį lenktynes aplankė beveik 270,000 žmonių, taigi saugaus atstumo išlaikyt matyt nepavyktų🤷‍♂️ 

Kadangi nuotraukų per savaitgalį buvo „prišaudyta” ne vienas tūkstantis, dalinamės bent keliomis iš lenktynių savaitgalio 🙂

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.